Novatel Sp. z o.o.
ul. Turystyczna 1
43-155 Bieruń
Tel. +48 32 201 17 04
E-mail: novatel@novatel.pl
Biuro czynne:
pon - pt: 8:00 - 16:00
Pacjenci, pielęgniarki, lekarze oraz administracja szpitalna muszą posiadać możliwość komunikacji ze sobą w szybki i efektywny sposób. System przywołania do szpitala iCall integruje w sobie system wezwań personelu szpitalnego, centralę telefoniczną, system DECT oraz rozwiązania VoIP.
Jest to pierwszy system przywoływania na świecie, wykorzystujący otwarty standard IP. Zdecentralizowana architektura zapewnia największy stopień elastyczności, właściwie bez określonych limitów.
Elastyczna topologia połączeń czyni system iCall możliwym do zaimplementowania w nowoczesnych konstrukcjach, jak i też w renowacjach, gdzie często koniecznością jest wykorzystanie już istniejących przewodów w celu przyłączenia systemu przyzywowego.
Celem terminali pielęgniarskich jest prezentacja wezwań, oraz innych zdarzeń występujących w systemie przyzywowym. Montowane są one w pokojach pielęgniarskich i prowadzą nadzór nad podrzędnymi elementami systemu przywołania.
Cechy wyróżniające system:
- Spełnienie normy VDE 834
- Działanie poprzez sieć IP lub LocalBus
- Niski koszt wdrożenia systemu
- Łatwość konfiguracji
Moduły przycisków przyzywowych stanowią podstawowe elementy systemu przyzywowego. Montowane są najczęściej przy łóżkach pacjentów czy toaletach. Za ich pomocą dochodzi do wezwania odpowiednich służb szpitalnych lub potwierdzenia przybycia personelu do wzywającego pacjenta.